Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2019 21:27 - Защо българите не знаят, не подозират и не се ползват от невероятните възможности на природата в лицето на Вълната на Шуман? 4.
Автор: mastino Категория: Новини   
Прочетен: 3027 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 А това – не дай Боже.

 

Защото в такива условия органите и системите започват да работят в сценария – Кой както свари.

И нищо изненадващо - защото в нас е вградена хормоналната система, за да се осигури хармонична работа на цялото ни тяло и когато координаторът се разпадне, органите и системите започват да живеят всеки свой собствен живот - и без да гледат другите.

Така че, е необходимо, поне от време на време, да прехвърлите мозъка си в алфа режим. Тъй като това е мощен защитен екран за вашия организъм, който:

Надеждно защитава хормоналната система! И ако е необходимо (когато там вече има срев), той ѝ  помага тя да се възстанови.

И това е ясен ефект. В края на краищата, алфа ритъмът е като камертон. И това казва всичко. Как да поставите мозъка си в режим на алфа ритъм?

Мисля, че Вие и без мен знаете как.

Да: упражняване на произволна релаксация. Има много начини да направите това, да изберете какъвто и да е.

Тъй като всички начини за релаксация са добри - аз не знам лошите.

И ако сред всички начини, Вие предпочитате аудио сеанси, тогава можете да вземете една от многобройните безплатни релаксиращите музикални програми с вградени в тях вълната на Шуман, публикувани в https://www.youtube.com/.

Фактът е, че тази сесия е изградена в пълно съответствие със здравия метод на информационната медицина.

Не, разбира се, аз не препоръчвам използването на сеансите от рода на сеансите за използване на кръвта от пъпна връв (както правят в Института по квантова генетика), но препоръчвам използване резонанса на Шуман, и по-точно неговата звукова матрица.

Тази матрица е пришита в звуковия диапазон - и това осигурява следното: мозъкът на слушащия сеанса преминава в режим на алфа-  ритъм.

Ако говорим за ефектите, мога само да ви разкажа за тях: те се проявяват в много широка амплитуда.

И това е всичко – повече нищо не мога да уточня за ефектите от музикалните сеанси.

И не защото е някаква тайна, а защото съм запознат с изследванията по тази тема, така че съм убеден, че прехвърлянето на ефектите или заряда, получени по звуков път или директно от Земята (но не от Вас), ще ви програмира да получите именно тези ефекти.

И те могат да бъдат добри – лично за вас.

Така, Защо ли ми трябва да Ви ограничавам подсъзнанието при избора на такива възможности, които са необходими не за някого, а за Вас лично? Не, по-скоро бих се съгласил с Вашето подсъзнание и не бих му давал специални команди и нека самият вие си решите кои подобрения би следвало да приложите веднага и кои от тях вследствие да прилагате, както се казва в работен режим.
Следва продължение!

 




Гласувай:
5



1. troina - :-)))) благодаря за отговора..
27.01.2019 10:45
разб се, че имам време за четене и музика...щом съм тук и сега..
разб се , че съм чела за Вълната на Шуман, за вибрациите
алфа, тета, делта.. и директната връзка с нашия мозък, и ДНК
лично ,за Музиката и НЛП, съм писала поне 4 постинга откак съм тук
не разбрах, от къде е снет материала ?
за съжаление, така не бива да се копира....
...поздрав, многоо лошо куче си....топосал...мила....
цитирай
2. mastino - До - troina:
27.01.2019 19:29
Уточнение: Не съм жена и джендър (както Ви писах преди това).
Явно сте много самовлюбен в себе си човек!
Нямам време да съм постоянно в нета, като Вас!
Предполагам, че ще пиша повече на медицински теми и няма да навлизам в областта на религията.
Въпроси лично за Вас:
1. Какво точно сте писали за ДНК и РНК - за да не се повтаряме в блога?
2. Съществуват ли и колко паралелни светове, и симетрии има около нас, и къде е мястото ни?
3. Какво е мнението Ви на тема реинкарнация ?
4. Кои от светите места лично сте посетили - в България, ЕС и по света?
Защото сте явно много компетентна жена, Ви отправям няколко предизвикателни въпроси:
1. От какво се състои заобикалящия ни свят?
2. Какво въздействие имат върху нас, естествено и върху Вас паразитите - вируси, бактерии, гъбички и т.н. ...?
3. От какво се състои човешкото тяло ?
4. Какво е отношението Ви към кармата ?
5. Може ли да се контролира кармата или не ?
6. Как действа музиката върху хората (болните и здравите), животните, растенията, ... ?
7. Какво е отношението Ви спрямо ваксините и съществуват ли други начини за имунизация? и т.н.
Лично ме интересува:
1.Какви са познанията Ви относно информационното тяло и поле на човека?
2.Как ние (хората) комуникираме със заобикалящия ни свят?
3.Защото сме на тая вълна - колко енергийни центрове има в тялото ни?

Бихте ли уточнили къде сте писали по тези въпроси, за да не се повтаряме ?
С поздрав и уважение към отговора Ви, ще се радвам да се запознаем, но съм доста далеч ... !?

Радвам се да контактувам с нестандартно мислещи, но нормални хора!
С уважение към Вас!

Уточнение - на блога съм сложил снимка на Неаполитански мастиф (лично според мен най-умното, най-предано и силно куче, най-древната запазена порода до днес на над 4 000 години), женската ми беше 78 кг, а баща и преди това 121 кг.
цитирай
3. troina - :-)))) здр. благ за отговора, мн.противоречив ми се чини..но, нищо...
27.01.2019 20:15


2. mastino - До - troina:
19:29
Уточнение: Не съм жена и джендър (както Ви писах преди това).
Явно сте много самовлюбен в себе си човек!
Нямам време да съм постоянно в нета, като Вас!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mastino
Категория: Новини
Прочетен: 351791
Постинги: 194
Коментари: 583
Гласове: 269
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031