08.04.2019 13:20 - Организмът ни - не е ли жив кристал? - Част втора.

Последна промяна: 08.04.2019 13:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 От особен интерес, по наше мнение, е идентичността на водната матрица и клетъчната мембрана. Оказва се, че кръстовидните връзки на всички клетки на организма под формата на пръстеновидни структури формират шест идентични субединици, наречени конексони. Позволяват директно преминаване на йони и малки молекули от клетка в клетка, така че токът протича през нискорезистентен път между клетките (цепковидно свързване). Мембраните на съседните клетки са плътно приближени и предаването става посредством специални белтъчни канали (конексони) свързващи двете клетки.  Когато свързванията на две съседни клетки се обединяват, образува се воден канал/-и, по който могат да преминават малки молекули. С други думи, шестоъгълната мембрана ще пропусне шестоъгълната структура, това означава нормален междуклетъчен обмен.

ДНК молекулите, нервните, мускулните влакна, микротубулите, протеиновите влакна, кръстовидните връзки, наречени конексони, колагени, йонни канали и др. имат спирална структура и оптична ос. Присъствието на спирала и оптичната поляризационна ос, по наше мнение, се асоциира и е свързано със здравето, липсата или отсъствието им – е свързано с болести и смърт на организма.

Изхождайки от това, изявлението за съществуването на така наречените енергийни меридиани или информационни канали в човешкото тяло става по-ясно, за чието съществуване вече никой не се съмнява и не предизвиква съмнение у нас. Освен това, през 1962 г. тяхното съществуване е научно доказано от проф. д-р Ким Бонг Хан.

Корейски учени откриват неизвестна по рано система, наречена системата Кенрак, чиято траектория удивително съвпадна с енергийните меридиани и биологично активните точки (БАТ), за които китайските и индийските мъдреци са знаели преди няколко хиляди години.

За първи път в медицинските среди за съществуването на системата "Кенрак" съобщава професор д-р Ким Бонг хан от Северна Корея. Въз основа на теорията на древната китайска медицина и използването на модерно електронно оборудване, корейските учени откриват в човешкото тяло система, състояща се от тънкостенни тръбички, в местата на удебеляване се оказват биологично активни точки (НДНТ).

В резултат на изследването се изяснява, че в тези тръбички циркулира течност – Н20 с повишено съдържание на ДНК молекули. Спомнете си, че най-голямото откритие на миналия век е дешифрирането на структурата на ДНК с нейната двойна спирала, което даде възможност да се обяснят нейните свойства и биологични функции (Нобелова награда от 1960 г.). Англичанинът Франсис Крик и американецът Джеймс Уотсън представят двойната спирала на ДНК, базирайки се на рентгеновата дифракция данни, събрани от Розалинд Франклин. По думите на самия Крик, те откриват „тайната на живота“. Това се случва на 25 април 1953 г., а девет години по-късно през 1962 г. заедно с Морис Уилкинс получават и Нобелова награда за физика и медицина за откритията им върху молекулярната структура на нуклеиновите киселини и тяхното значение за предаването на генетичната информация в живите системи.

Важността на откритието на корейските учени е във факта, че за първи път е потвърдено съществуването на енергийните меридиани  и второ е установено мястото на съприкосновение на енергийните канали (енергия) с ДНК молекула, носеща информацията, необходима за развитието на клетката и целия организъм.

По-нататъшните изследвания на В. Адаменко, К. Джонсън, У. Тилер и др. доказват, че системата Кенрак е система от вълноводи: тънки, взаимосвързани тръбни образувания с много тънки стени, имащи овално или кръгло напречно сечение.

В кожата или подкожните покрития, тръбичките завършват в малки неплътни  овални структури - рецептори (биологично активни точки - БАТ), които се използват за улавяне на електрони от околната среда. Рецепторите добре улавят електрони от въздуха, особено когато кожата е еластична и топла, а под кожата има активни мускулатура.

Системата Кенрак, която включва системата на енергийните канали  или меридиани, получава в ежедневието името – акупунктурна система.

(Спомнете си, симетрията от петия ред в кристалните структури не може да съществува, и всяка хармония е непременно симетрия).

Ако обърнете внимание на структурата на човешкия гръбначен мозък, то това е цилиндрично тяло. Той се намира в канала на гръбначния стълб. Извън сивата субстанция се намира бяло вещество. Бялото вещество образува 6 ствола: 2 предни, 2 странични и 2 задни.

Рефлекторните центрове са разположени в гръбначния мозък. Към гръбначномозъчните рефлекси се отнасят предимно двигателните: за сгъване, за разгъване, сухожилните, миотатичените, ритмичните, тоничните - всичко шест.

Функции на гръбначния мозък. Той изпълнява две функции - рефлексът и проводникът.

Рефлексите на гръбначния мозък могат да бъдат разделени на моторни (извършвани от алфа-мотоневроните на предните рога) и вегетативни (извършвани от клетките на страничните рога). Моторните елементарни рефлекси са флексор и екстензор, сухожилие, миотактичен, ритмичен, тонизиращ. Около гръбначния мозък са разположени центрове на вегетативната нервна система: вазомоторни, потене, респираторни, уринарни, дефекационни, генитални – отново шест.

Що се отнася до структурата на мозъчната кора: имаме два фронтални лоба (десен, ляв), два горни лоба, един теменен лоб и един тилен лоб. Това отново е шест. (Цветът на живота също има шестоъгълна геометрия.)

Нобеловата награда за физиология и медицина през 2000 г. бе поделена от неврофизиолозите - шведът Анри Карлсон,  Пол Грингард и Ерик Кендел от Ню Йорк за откриването на механизма на допамин и редица други медиатори в синаптичното предаване.

Описан е двойственият характер на процесите в мозъка - електрически и химически. Но как се заражда първият импулс в един жив организъм? Кои фактори предизвикват в него верига от биохимични реакции, които водят до генерирането на електрически импулс?

Има йонна теория на нервното възбуждение, създателят на която е П.П. Лазарев.

Авторите предлагат да си припомним Пиер и Жан Кюри, които през 1880 г. откриха явлението пиезоелектрик. След първите статии на братята Кюри германският физик Липман предположи, че има и обратен пиезоелектричен ефект: възникване на механични деформации под въздействие на електрическо поле.

Липман излиза от законите на термодинамиката, от закона за съхраняване на енергията: ако кристалът превръща механичната енергия в електрическа енергия, тогава трябва да има обратна трансформация - превръщането на електрическата енергия в механична енергия.

Схемата е следната: компресираме пиезоелектричния кристал - ще има електрически заряди; Променяме знака на напрежението, разширяваме кристала - промените на знака за зареждане. И сега ще редуваме разширяване и компресия, с други думи ще предизвикаме механични колебания в кристала. По същия начин електрическите заряди ще се променят и оттук ще възникнат електромагнитни колебания. Механичните вибрации са звукови или ултразвукови.

Това не ви ли напомня за съкращения на сърцето, мозъчни ритми?

Пиезоелектричният кристал превръща ултразвуковите вибрации в електромагнитни трептения благодарение на директния пиезоелектричен ефект.

Нека да вървим обратното - ще доведем електромагнитни трептения към кристала и кристалът ще ги превърне в ултразвук, поради обратния пиезоелектричен ефект.

Но въпреки това, какво общо имат пиезоелектричните свойства на кристалите?

Факт е, че такива кристали съществуват в човешкото тяло. Те са свързани с  кристалообразните молекули на вода.

Очевидно, описаните по-горе явления могат да обяснят електромагнитните импулси на мозъчната кора, автоматизма на сърдечния ритъм и механизма на зараждане  на живота.

През 1996 г. овцата Доли (т.е. реалния близнак на Доли???) е родена в Шотландия – първият клонинг (Съществуват доказателства, че тона е фалшифициран експеримент чрез подмяна с близнака???)! Британският биолог Робърт Едуардс получи Нобеловата си премия едва 2010 година, защото останаха много неуточнени факти покрай клонирането на овцата, която не щеш ли умря преди тестовете установяване идентичността на изследванията. Има ли тайна и каква е тя? Относно клонирането на овцата Доли фактите са оспорими. Според изказване на шотландски учен: "За да изпълним тази задача, първо премахнахме ядрото на яйцето с най-тънката куха игла. Донорската клетка се вкарва в яйцето чрез електрически импулси. "

Друг пример – На бял свят се появява дете, но без признаци на живот, какво да правим?

Шлапаме новороденото по задните части (дупето), в отговор – вик "А.а.а. ...". Това са механични вибрации, които се преобразуват в електрически и като факт е заработил пусковия механизъм за стартиране жизнените функции при вече новия появил се на бял свят човек.

Друг пример. Човекът умира - спира му сърдечната дейност. Електрически разряд в областта на сърцето - и животът продължава.
Да се върнем обратно на водата:

1.     Структурираната вода в човешкото тяло има точни характеристики - това са кристали от средната категория, с шестоъгълна сингония, една ос от 6-ти ред с термично разширение - елипсоид на въртене.

2.     За да може водата, която навлиза в тялото ни да работи, трябва: да придобие специална матрична структура, която прилича на формата на ледените кристали, богати на водородни връзки, като същевременно е необходимо наличието на директни и обратни пиезоелектрични ефекти.

3.     Структурираната вода в съединение със захари, соли, киселини в човешкото тяло придобива свойствата на пиезоелектрик.

4.     Директните и обратните пиезоелектрични ефекти са в състояние да обяснят електромагнитните импулси на мозъчната кора, автоматизма на сърдечния ритъм, промените в телесната температура и механизма за произхода на живота.

5.     Използвайки науката кристалографията, може да се докаже факта за съществуването и наличието на енергийни канали в човешкото тяло, както и да се обясни механизма на обмен на информация между отделните структури.

6.     Предложената от авторите 6-хексагонална шестоъгълна схема за разполагането на органи и системи (вместо система от 5 основни елемента) обяснява причинно-следствените взаимоотношения в човешкото тяло.

7. Матрицата на водата в организма и матрицата на клетката са длъжни в норма да се стремят към шестоъгълна конфигурация.
Следва продължение на тема "Вода".

1. emelika - Шестоъгълната форма -